نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

تلفن تماس 09391527546

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۹ - ناشناس
    عالی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسن شماعی زاده به نام اومدنت دیره

Download New Music By Shamaizadeh Called Oumadanet Dire

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام اومدنت دیره


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حسن شماعی زاده اومدنت دیره

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره , اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

سخته به تو بگم دلم ازت سیره خیاله تو تخته که گفتنش سخته

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

چرا حالا اومدی دیر اومدی حالا که من یاری دارم

چرا بی خبر میای وقتی که من زندگیمو به اون دادم

فکر میکردم که من عاشق شده ام فکره تو نیست تویه سرم

اشتباه میکردمو ۶ ماه و ۶ روزه ازت بی خبرم

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره , اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

سخته به تو بگم دلم ازت سیره خیاله تو تخته که گفتنش سخته

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

من که آمادگیه یه عشقه تازه ندارم من دلم پیشه کسی چطور واست جا بذارم

اومدی با اون نگاهت منو بیچاره کنی دلمو بلرزونی عاشقو دیوونه کنی

تو این دله کوچیکه من واسه ی دو تا جا ندارم سر دو راهی موندم به خدا راه ندارم

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره , اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

سخته به تو بگم دلم ازت سیره خیاله تو تخته که گفتنش سخته

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

چرا حالا اومدی دیر اومدی حالا که من یاری دارم

چرا بی خبر میای وقتی که من زندگیمو به اون دادم

فکر میکردم که من عاشق شده ام فکره تو نیست تویه سرم

اشتباه میکردمو ۶ ماه و ۶ روزه ازت بی خبرم

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره , اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

سخته به تو بگم دلم ازت سیره خیاله تو تخته که گفتنش سخته

اومدنت دیره دلم یه جایی گیره

  • reza za

نظرات  (۱)

سلام ..خسته نباشید..
یه پیشنهاد خوب برات دارم
ساخت قالب حرفه ای وبلاگ رسپانسیو و پارالاکس و ...
ساخت سایت باکیفیت توسط تیم دانشجویی..با قیمت مناسب...
باز اگر سایت یا قالب خاصی مدنظرتان بود با درختمت شما هستیم 
ایمیل : gently.crow@gmail.coom
تلگرام : https://telegram.me/radinansari

بدرود.