نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

تلفن تماس 09391527546

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۹ - ناشناس
    عالی

آهنگ جدید و بسیار زیبا از محمد رضا شکری به اسم یه جا این صحنه رو دیدم

+ متن آهنگ

محمد رضا شکری آهنگ یه جا این صحنه رو دیدم


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید محمد رضا شکری یه جا این صحنه رو دیدم

یه جا این صحنه رو دیدم

ته این ماجرارو من تو رویاهام نرو دیدم

چقد دلسردو بی احساس چشات دنیامو ویرون کرد

نرو بی من نرو برگرد

نگاهت سردو سنگینه با من یک رنگو صادق باش

فقط یک لحظه عاشق باش

داری تغییر تو حرفات تو رفتارت نشون میدی

خودت تنهاییمو دیدی

یه جا این صحنه رو دیدم

تهش روشن تر از روزه که راهی غیر رفتن نیست

بمون باور کن حرفامو کسی عاشق تر از من نیست

شاید درکم کنی بازم پس حرفامو تحمل کن

میونه رفتنو موندن چند لحظه تعلل کن

یه جاهایی گمت کردم

نگیر دستاتو از دستم که من هر لحظه وابستم

مسیره عشقو باور کن با من یک رنگو صادق باش

نگو بی عشق من سر کن

یه جا این صحنه رو دیدم

یه جا این صحنه رو دیدم

هنوزم تحت تاثیره روزایه اولت موندم

دیگه پلبند من نیستی اینو من از چشات خوندم

هنوزم تحت تاثیرم نگو عشقت رو پس میدم

نمیخوام باورم گم شه یه جا این صحنه رو دیدم

تهش روشن تر از روزه

که راهی غیر رفتن نیست

بمون باور کن حرفامو کسی عاشق تر از من نیست

شاید درکم کنی بازم پس حرفامو تحمل کن

میونه رفتنو موندن چند لحظه تعلل کن

یه جاهایی گمت کردم

نگیر دستاتو از دستم که من هر لحظه وابستم

مسیره عشقو باور کن با من یک رنگو صادق باش

نگو بی عشق من سر کن

یه جا این صحنه رو دیدم

یه جا این صحنه رو دیدم

  • reza za