نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

تلفن تماس 09391527546

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۹ - ناشناس
    عالی

انلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پازل باند به نام یکی تو قلبمه

Download New Music By Puzzle Band Called Yeki To Ghalbame

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام یکی تو قلبمه


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پازل باند یکی تو قلبمه

دو سه شبه کنار پنجره دیگه خوابم نمیبره
تویه دلم یه عالم حرفه که تویه دلم بمونه بهتره
من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه که نمیشه وابسته
مثه یه مرحمه که با زخمام هم دسته یکی تو قلبمه
من حالم خوش نیست بیخودی با همه تویه عکسام میخندم
یکی تو قلبمه که به عشقش پا بندم یکی تو قلبمه

اشکایه من وسط خنده هام یعنی هنوز اونو میخوام
یه جوری تو عاشقی گم شدم که هنوزم نمیدونم کجام

من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه که نمیشه وابسته
مثه یه مرحمه که با زخمام هم دسته یکی تو قلبمه
من حالم خوش نیست بیخودی با همه تویه عکسام میخندم
یکی تو قلبمه که به عشقش پا بندم یکی تو قلبمه

  • reza za