نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

تلفن تماس 09391527546

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۹ - ناشناس
    عالی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سولو به نام شک نکن

Download New Music By Ahmad Solo Called Shak Nakon

دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام شک نکن



فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احمد سلو شک نکن

الان دو روزه که نیستی کنارم واسه برگشتنت حسی ندارم
الان دو روزه که نیستی کنارم ولی دستاتو دیگه کم ندارم
حالا میگذرم از تو دیگه میرم من که از عشقه تو خیری ندیدم
دیگه آخرشه باید جدا شیم دیگه بسه دروغاتو شنیدن

دیگه بسه دروغاتو شنیدن

دارم میرم میگذرم از عشقه تو میرمو تنهات میذارم شک نکن
دارم میرم میگذرم از عشقه تو میرمو تنهات میذارم شک نکن

میرمو تنهات میذارم شک نکن

ترسی ندارم از نبودت دیگه نمیخوام با تو باشم
دیگه نمیخوام از نبودت شبا من از دلهره پاشم
وقتی که عشقی بینه ما نیست نمیخوام باز تو رو ببینم
حتی وقتی که دلم تنگه دیگه سراغتو نمیگیرم

دارم میرم میگذرم از عشقه تو میرمو تنهات میذارم شک نکن
دارم میرم میگذرم از عشقه تو میرمو تنهات میذارم شک نکن

میرمو تنهات میذارم شک نکن

  • reza za