نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

تلفن تماس 09391527546

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۹ - ناشناس
    عالی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد از حامد پهلان به نام دربند

Download New Music By Hamed Pahlan Called Darband

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام دربند



فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حامد پهلان دربند

دربند تو گر باشم در دربندم دیوانه ی تو گشتمو هی میخندم

دیوانمو مجنونمو دل آشوبم من تا به ابد به عهد خود پابندم

دل دل دادم کن از قفس آزادم کن ..نه همسادم کن پیوسته یادم کن

دل دل دادم کن از قفس آزادم کن در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن

من مرد میدان هستم زخمی ز پیکان هستم

در جمع یاران هستم فرزند ایران هستم

من مرد میدان هستم رستم دستان

در جمع یاران هستم حامد پهلان هستم

دل دل دادم کن از قفس آزادم کن ..نه همسادم کن پیوسته یادم کن

دل دل دادم کن از قفس آزادم کن در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن

دل دل دادم کن از قفس آزادم کن ..نه همسادم کن پیوسته یادم کن

دل دل دادم کن از قفس آزادم کن در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن

 

  • reza za