نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

تلفن تماس 09391527546

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۹ - ناشناس
    عالی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا به نام بغلم کن

Download New Song By Pouya Called Baghalam Kon

دانلود آهنگ جدید پویا به نام بغلم کن


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پویا بغلم کن

حالم خرابه بغلم کن خونه ام رو آبه بغلم کن کفره اگه آفتاب عشقت به من نتابه بغلم کن
فردا عذابه بغلم کن آینده خوابه بغلم کن هر صورتی که رو به رومه پشته نقابه بغلم کن
آغوشه تو شاید بتونه از عطر من چیزی بدونه

با من یه عالم کوه غربت با من تنی که نیمه جونه , نیمه جونه
مرحم شو زخم کهنه دارم چشم تر دریا کنارم
هم خسته ام از زنده بودن هم زندگی رو دوست دارم , دوست دارم

عاشق تر از این باشی ای کاش هوا گرفته نفسم باش
آزادم از پیشه تو بودن پرنده میشم قفسم باش
ابر بهارم بغلم کن تا کی ببارم بغلم کن میترسم از روزایه بی تو دلشوره دارم بغلم کن

آغوشه تو شاید بتونه از عطر من چیزی بدونه

با من یه عالم کوه غربت با من تنی که نیمه جونه , نیمه جونه
مرحم شو زخم کهنه دارم چشم تر دریا کنارم
هم خسته ام از زنده بودن هم زندگی رو دوست دارم , دوست دارم

  • reza za