نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

پخــش ســراســری مــوزیک ، تــکست های فــروشی ، بــیــت ، جدیــدتـــریــن ِ مــوزیـک ها ، موزیــک ویدئو ها و برترین فیلم ها

نــــاب سَــرا

تلفن تماس 09391527546

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۹ - ناشناس
    عالی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و غمگین از احمد سعیدی به نام چند وقته

Download New Music By Ahmad Saeedi Called Chand Vaghte

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام چند وقته


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احمد سعیدی چند وقته

بی تو هر روز یه ساله خندیدن واسم محاله
به تو عشقم اصلا طبیعی نیست دیوونتم دست خودم نیست
دست خودم نیست فکرت نباشم واسم خیلی سخته از تو جداشم

از تو جداشم , از تو جداشم , از تو جداشم

چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی
چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه

چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی
چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه

دستام سرده مثله نگاهت غمگینی میخونم از چشات
دیگه نمیبینم اون خنده هاتو انگاری تمومه عشقه منو تو
عشقه منو تو انتهای راهه راهی که بن بسته سرد و سیاهه

سرد و سیاهه , سرد و سیاهه , سرد و سیاهه

چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی
چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه

چند وقته که پیشم نمیشینی رو برومی ولی تو منو نمیبینی
چند وقته حاله من داغونه دل شکستن واست انگاری آسونه

  • reza za